W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Tekst łatwy do czytania - Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku (PUP) znajduje się przy ul. Pogodnej 63/1, a jego filia w Łapach przy ul. Bohaterów Westerplatte 8. Urząd obsługuje mieszkańców Białegostoku i powiatu białostockiego. Główny budynek PUP ma odpowiednie udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami, w tym podjazd i szerokie drzwi.
Na parterze dostępna jest toaleta dla osób z niepełnosprawnościami. Osoby z niepełnosprawnością mogą korzystać z usług rejestracji i pośrednictwa pracy w odpowiednich pokojach. Kontakt z Urzędem możliwy jest osobiście, telefonicznie, drogą elektroniczną oraz za pośrednictwem platform ePUAP i praca.gov.pl.
Urząd jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30 oraz wtorki do 16:00. Pomaga w zatrudnieniu, doradza w poszukiwaniu pracy, wspiera w zdobywaniu umiejętności, a także umożliwia założenie działalności gospodarczej. W Filii w Łapach można uzyskać pomoc, jednak nie ma tam toalety dla osób niepełnosprawnych.
Budynek Filii wyposażony jest w windę, a osoby z niepełnosprawnościami mogą korzystać z tłumaczenia języka migowego. Informacje można znaleźć na stronach internetowych urzędów pracy.
Informacje o wybranych załącznikach
Tekst łatwy do czytania Białystok.docx:
Załącznik zawiera szczegółowe informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku, jego lokalizacji oraz dostępnych usługach. Kluczowym punktem jest wsparcie, jakie urząd oferuje mieszkańcom Białegostoku i powiatu białostockiego w zakresie poszukiwania pracy oraz aktywizacji zawodowej, w tym specjalne udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami.
Tekst łatwy do czytania Białystok.pdf:
Załącznik zawiera informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku, w tym dane kontaktowe, lokalizację oraz usługi, które oferuje. Kluczowym punktem jest wsparcie urzędów w zatrudnianiu, doradztwie zawodowym oraz pomoc w zakładaniu działalności gospodarczej.
Tekst łatwy do czytania Filia Łapy.docx:
Załącznik zawiera informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku, w tym szczegóły dotyczące Filii w Łapach, lokalizacji, oferowanych usług oraz dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. Kluczowym punktem jest wsparcie, jakie urząd oferuje w zakresie poszukiwania pracy, doradztwa zawodowego oraz zakupu informacji o dostępnych usługach elektronicznych, takich jak ePUAP i praca.gov.pl.
Tekst łatwy do czytania Filia Łapy.pdf:
Załącznik zawiera informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku oraz jego Filii w Łapach, w tym lokalizację, godziny otwarcia i dostępne usługi. Kluczowym punktem jest wsparcie, jakie Urząd oferuje osobom poszukującym pracy oraz przedsiębiorcom w zakresie zatrudniania i zakupu usług.
Pełne treści załączników znajdziesz w artykule.
Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku
Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku, inaczej PUP albo Urząd, znajduje się przy ulicy Pogodnej 63/1. Urząd posiada Filię czyli oddział terenowy w Łapach. Filia w Łapach znajduje się przy ulicy Bohaterów Westerplatte 8. Urząd pomoże ci, gdy mieszkasz w Białymstoku lub powiecie białostockim. Powiat białostocki to gminy dookoła Białegostoku.
Budynek Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku
Tutaj jest główny budynek Urzędu. W tym budynku pracuje Dyrektor Urzędu Pracy i urzędnicy.
Dyrektor Urzędu Pracy w Białymstoku kieruje pracą Urzędu. Dyrektorowi w pracy pomagają Zastępcy Dyrektora, kierownicy Działów oraz pracownicy. Przed budynkiem Urzędu są 2 miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. Do budynku prowadzi jedno wejście od ulicy Pogodnej. Obok wejścia jest podjazd dla osób na wózkach. W budynku drzwi i korytarze są odpowiednio szerokie. Na parterze budynku można jeździć na wózku inwalidzkim. Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze Urzędu.
Podstawowe informacje uzyskasz w Kancelarii. Kancelaria jest na parterze po prawej stronie od wejścia.
Osoby z niepełnosprawnością obsługiwane są na parterze:
rejestracja i świadczenia dla osób niepełnosprawnych
pokój numer 3A,
telefon: 85 7473853
pośrednictwo pracy i doradztwo zawodowe dla osób niepełnosprawnych
pokój numer 3, 3A,
telefon pierwszy: 85 7473852
telefon drugi: 85 7473806
kierownik Działu Aktywizacji Osób Niepełnosprawnych - środki PFRON
pokój numer 6,
telefon: 85 7473855
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W pokoju numer 6 można skorzystać z usługi tłumaczenia języka migowego. Osoby słabowidzące mogą też skorzystać z powiększalnika albo lupy do czytania. Powiększalnik to przenośne urządzenie. Powiększalnik ułatwia zapoznanie się z dokumentami w powiększeniu.
Do Urzędu możesz przyjść i załatwić swoją sprawę.
Urząd jest czynny:
Poniedziałek od 7:30 do 15:30
Wtorek od 8:00 do 16:00
Środa od 7:30 do 15:30
Czwartek od 7:30 do 15:30
Piątek od 7:30 do 15:30
W czym pomaga Urząd?
Pomaga w znalezieniu pracy.
Doradza osobom w trakcie poszukiwania pracy.
Pomaga podnosić umiejętności.
Pomaga zdobyć doświadczenie w pracy.
Pomaga założyć działalność gospodarczą.
Pomaga pracodawcom w zatrudnianiu cudzoziemców.
Pomaga znaleźć pracę w innych krajach.
Żeby załatwić sprawy w Urzędzie możesz:
Napisać pismo i wysłać je na adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku ul. Pogodna 63/1 15-365 Białystok
Przynieść pismo do Kancelarii
Kancelaria to biuro, w którym można zostawić pisma i inne dokumenty. Kancelaria jest na parterze na prawo od wejścia do budynku.
Napisać pismo i wysłać je za pomocą platformy e-PUAP:
www.epuap.gov.pl, skrytka: pupbialystok/skrytkaESP ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej. Do tego sposobu trzeba mieć Internet i swoje konto w ePUAP.
Napisać pismo i wysłać je za pomocą platformy praca.gov.pl:
praca.gov.pl to platforma usług elektronicznych Publicznych Służb Zatrudnienia. Do tego sposobu trzeba mieć Internet i swoje konto w praca.gov.pl.
Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku Filia Łapy
Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku, inaczej PUP albo Urząd, znajduje się przy ulicy Pogodnej 63/1. Urząd posiada Filię czyli oddział terenowy w Łapach. Filia w Łapach znajduje się przy ulicy Bohaterów Westerplatte 8 w budynku Internatu Liceum na 1 piętrze. Urząd pomoże ci, gdy mieszkasz w Białymstoku lub powiecie białostockim. Powiat białostocki to gminy dookoła Białegostoku.
Budynek Filii w Łapach
Tutaj jest budynek Filii PUP w Łapach. W tym budynku pracuje Kierownik Filii i urzędnicy. Filia podlega pod Urząd Pracy w Białymstoku. W Filii w Łapach pracuje Kierownik Filii. Kierownik kieruje pracą Filii. Kierownikowi w pracy pomagają pracownicy Filii. Do budynku prowadzi wejście od strony ulicy Westerplatte, obok 1 Liceum Ogólnokształcącego. Podstawowe informacje uzyskasz w Sekretariacie. Sekretariat znajduje się na piętrze budynku.
Osoby z niepełnosprawnością obsługiwane są na piętrze:
stanowisko do spraw ewidencji i świadczeń
pokój numer 1, telefon: 85 7157917,
pokój numer 2, telefon: 85 7157911;
stanowisko do spraw pośrednictwa pracy i poradnictwa zawodowego
pokój numer 4, telefon 1: 85 7157915,
pokój numer 5, telefon 1: 85 7157914,
pokój numer 6, telefon 1: 85 7157913.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Budynek posiada windę dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Winda znajduje się na prawo od wejścia do Filii. Budynek nie posiada toalety dla osób niepełnosprawnych. Jeżeli potrzebujesz naszej pomocy zadzwoń pod numer Sekretariatu: 85 7157910. W Filii w Łapach, w pokoju numer 10, można skorzystać z usługi tłumaczenia języka migowego.
Do Urzędu możesz przyjść i załatwić swoją sprawę.
Urząd jest czynny:
Poniedziałek od 7:30 do 15:30
Wtorek od 8:00 do 16:00
Środa od 7:30 do 15:30
Czwartek od 7:30 do 15:30
Piątek od 7:30 do 15:30
W czym pomaga Urząd?
Pomaga w znalezieniu pracy.
Doradza osobom w trakcie poszukiwania pracy.
Pomaga podnosić umiejętności.
Pomaga zdobyć doświadczenie w pracy.
Pomaga założyć działalność gospodarczą.
Pomaga pracodawcom w zatrudnianiu cudzoziemców.
Pomaga znaleźć pracę w innych krajach.
Żeby załatwić sprawy w Urzędzie możesz:
Napisać pismo i wysłać je na adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku Filia w Łapach ul. Bohaterów Westerplatte 8 18-100 Łapy
Przynieść pismo do Sekretariatu
Sekretariat to biuro, w którym można zostawić pisma i inne dokumenty. Sekretariat jest na piętrze na lewo od wejścia do budynku.
Napisać pismo i wysłać je za pomocą platformy e-PUAP:
www.epuap.gov.pl, skrytka: pupbialystok/skrytkaESP ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej. Do tego sposobu trzeba mieć Internet i swoje konto w ePUAP.
Napisać pismo i wysłać je za pomocą platformy praca.gov.pl:
praca.gov.pl to platforma usług elektronicznych Publicznych Służb Zatrudnienia. Do tego sposobu trzeba mieć Internet i swoje konto w praca.gov.pl.