Aktualności

Regulamin oraz wniosek o organizację prac interwencyjnych już dostępny!

 

Wniosek oraz Regulamin do pobrania TUTAJ.

UWAGA!!! Do wniosku o organizację prac interwencyjnych należy załączyć aktualne zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS/KRUS oraz zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach z Urzędu Skarbowego wydane w miesiącu czerwcu.

Przypominamy, że w związku z wejściem w życie 1 czerwca 2025 r. Ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia pracodawcy/przedsiębiorcy będą mogli ubiegać się o refundację do 6 miesięcy za zatrudnienie osoby bezrobotnej w kwocie 4 600,00 zł za miesiąc. Po tym okresie wymagane będzie dalsze zatrudnienie na okres do 3 miesięcy.

Wypełnione wnioski można składać:
- osobiście, w Kancelarii mieszczącej się w siedzibie Urzędu,

- osobiście, w pokoju nr 5 na parterze przy wejściu do budynku,

- pocztą, przesyłając na adres ul. Pogodna 63/1, 15-365 Białystok,

- elektronicznie przez e-Doręczenia: AE:PL-82388-21122-EGSWI-14 lub za pośrednictwem indywidualnego konta założonego w systemie teleinformatycznym: praca.gov.pl.

W dniach 2 – 13 czerwca 2025 r. prowadzony będzie nabór wniosków o organizację prac interwencyjnych w ramach projektu „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie białostockim oraz powiecie miasto Białystok (III)" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027.

Wsparcie realizowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)  w ramach programu „Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027” jest skierowane w pierwszej kolejności  do osób spełniających warunki udziału w projekcie (informacja o realizowanym projekcie: tutaj).

Kolejny nabór wniosków o organizację prac interwencyjnych planowany jest na lipiec 2025 r.

Informacje o publikacji dokumentu