Ogólne informacje

Print Drukuj

Zgłoszenie oferty pracy

Pracodawca w zgłoszeniu oferty pracy wybiera PUP wiodący w zakresie realizcji oferty pracy, właściwy ze wzglęgu na siedzibę pracodawcy albo miejsce wykonywania pracy albo inny wybrany przez siebie PUP.

Pracodawca poza wybranym PUP wiodącym może wybrać dodatkowe urzędy pracy odpowiedzialne za realizację oferty pracy, w szczególności , jeśli miejscem wykonywania pracy określonym w ofercie pracy jest województwo lub teren całego kraju.

Ofertę pracy można zgłosić:

Formularz zgłoszenia oferty pracy dostępny jest w Dokumentach do pobrania
 
Dokonując zgłoszenia oferty pracy w powiatowym urzędzie pracy należy podać informacje dotyczące firmy, zgłaszanego miejsca pracy, formy zatrudnienia, wysokości proponowanego wynagrodzenia, oczekiwań wobec kandydatów

Urząd nie przyjmie oferty pracy jeżeli:

  • w jej treści zwarte są treści dyskryminujące kandydatów do pracy,
  • nie jest kompletna i na wezwanie urzędu nie została uzupełniona,

Urząd może nie przyjąć oferty pracy jeżeli:

  • jeśli w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty pracy pracodawca został ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za naruszenie przepisów prawa pracy albo jest objęty postępowaniem dotyczącym naruszenia przepisów prawa pracy. W tym przypadku decyzja o przyjęciu lub odmowie realizacji oferty zależy od urzędu pracy.
  • jeśli pracodawca zalega z odprowadzaniem składek/podatków w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych/Krajowej Administracji Skarbowej/Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego

 

Informacje o publikacji dokumentu