Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku
Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku, inaczej PUP albo Urząd,
znajduje się przy ulicy Pogodnej 63/1.
Urząd posiada Filię czyli oddział terenowy w Łapach.
Filia w Łapach znajduje się przy ulicy Bohaterów Westerplatte 8.
Urząd pomoże ci, gdy mieszkasz w Białymstoku lub powiecie białostockim.
Powiat białostocki to gminy dookoła Białegostoku.
Budynek Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku
Tutaj jest główny budynek Urzędu.W tym budynku pracuje Dyrektor Urzędu Pracy i urzędnicy.
Dyrektor Urzędu Pracy w Białymstoku kieruje pracą Urzędu.
Dyrektorowi w pracy pomagają Zastępcy Dyrektora,
kierownicy Działów oraz pracownicy.
Przed budynkiem Urzędu są 2 miejsca parkingowe
dla osób z niepełnosprawnościami.
Do budynku prowadzi jedno wejście od ulicy Pogodnej.
Obok wejścia jest podjazd dla osób na wózkach.
W budynku drzwi i korytarze są odpowiednio szerokie.
Na parterze budynku można jeździć na wózku inwalidzkim.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami
znajduje się na parterze Urzędu.
Podstawowe informacje uzyskasz w Kancelarii.
Kancelaria jest na parterze po prawej stronie od wejścia.
Osoby z niepełnosprawnością obsługiwane są na parterze:
- rejestracja i świadczenia dla osób niepełnosprawnych
- pokój numer 3,
- telefon: 85 7473853
- pośrednictwo pracy i doradztwo zawodowe dla osób niepełnosprawnych
- pokój numer 3, 3A,
- telefon pierwszy: 85 7473852
- telefon drugi: 85 7473806
- kierownik Działu Aktywizacji Osób Niepełnosprawnych - środki PFRON
- pokój numer 6,
- telefon: 85 7473855
można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W pokoju numer 6 można skorzystać
z usługi tłumaczenia języka migowego.
Osoby słabowidzące mogą też skorzystać z powiększalnika albo lupy do czytania.
Powiększalnik to przenośne urządzenie.
Powiększalnik ułatwia zapoznanie się z dokumentami w powiększeniu.
Do Urzędu możesz przyjść i załatwić swoją sprawę.
Urząd jest czynny:
- Poniedziałek od 7:30 do 15:30
- Wtorek od 8:00 do 16:00
- Środa od 7:30 do 15:30
- Czwartek od 7:30 do 15:30
- Piątek od 7:30 do 15:30
W czym pomaga Urząd?
- Pomaga w znalezieniu pracy.
- Doradza osobom w trakcie poszukiwania pracy.
- Pomaga podnosić umiejętności.
- Pomaga zdobyć doświadczenie w pracy.
- Pomaga założyć działalność gospodarczą.
- Pomaga pracodawcom w zatrudnianiu cudzoziemców.
- Pomaga znaleźć pracę w innych krajach.
Żeby załatwić sprawy w Urzędzie możesz:
Napisać pismo i wysłać je na adres: | Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku ul. Pogodna 63/1 15-365 Białystok |
Przynieść pismo do Kancelarii | Kancelaria to biuro, w którym można zostawić pisma i inne dokumenty. Kancelaria jest na parterze na prawo od wejścia do budynku. |
Napisać pismo i wysłać je za pomocą platformy e-PUAP: | www.epuap.gov.pl, skrytka: pupbialystok/skrytkaESP ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej. Do tego sposobu trzeba mieć Internet i swoje konto w ePUAP. |
Napisać pismo i wysłać je za pomocą platformy praca.gov.pl: | praca.gov.pl to platforma usług elektronicznych Publicznych Służb Zatrudnienia. Do tego sposobu trzeba mieć Internet i swoje konto w praca.gov.pl. |
Napisać wiadomość i wysłać ją na adres e-mail: | bibi@praca.gov.pl |
Zadzwonić pod numer: | 85 7473857 |
Przyjść do Urzędu i spotkać się z pracownikiem w godzinach pracy Urzędu. |
Wszystkie informacje o Urzędzie są na stronach internetowych:
https://bialystok.praca.gov.pl/https://pupbialystok.bip.gov.pl/
Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku
Filia Łapy
Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku, inaczej PUP albo Urząd,
znajduje się przy ulicy Pogodnej 63/1.
Urząd posiada Filię czyli oddział terenowy w Łapach.
Filia w Łapach znajduje się przy ulicy Bohaterów Westerplatte 8
w budynku Internatu Liceum na 1 piętrze.
Urząd pomoże ci, gdy mieszkasz w Białymstoku lub powiecie białostockim.
Powiat białostocki to gminy dookoła Białegostoku.
Budynek Filii w Łapach
Tutaj jest budynek Filii PUP w Łapach.W tym budynku pracuje Kierownik Filii i urzędnicy.
Filia podlega pod Urząd Pracy w Białymstoku.
W Filii w Łapach pracuje Kierownik Filii.
Kierownik kieruje pracą Filii.
Kierownikowi w pracy pomagają pracownicy Filii.
Do budynku prowadzi wejście od strony ulicy Westerplatte,
obok 1 Liceum Ogólnokształcącego.
Podstawowe informacje uzyskasz w Sekretariacie.
Sekretariat znajduje się na piętrze budynku.
Osoby z niepełnosprawnością obsługiwane są na piętrze:
- stanowisko do spraw ewidencji i świadczeń
- pokój numer 1, telefon: 85 7157917,
- pokój numer 2, telefon: 85 7157911;
- stanowisko do spraw pośrednictwa pracy i poradnictwa zawodowego
- pokój numer 4, telefon 1: 85 7157915,
- pokój numer 5, telefon 1: 85 7157914,
- pokój numer 6, telefon 1: 85 7157913.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń
można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Budynek posiada windę dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
Winda znajduje się na prawo od wejścia do Filii.
Budynek nie posiada toalety dla osób niepełnosprawnych.
Jeżeli potrzebujesz naszej pomocy
zadzwoń pod numer Sekretariatu: 85 7157910.
W Filii w Łapach, w pokoju numer 10,
można skorzystać z usługi tłumaczenia języka migowego.
Do Urzędu możesz przyjść i załatwić swoją sprawę.
Urząd jest czynny:
- Poniedziałek od 7:30 do 15:30
- Wtorek od 8:00 do 16:00
- Środa od 7:30 do 15:30
- Czwartek od 7:30 do 15:30
- Piątek od 7:30 do 15:30
W czym pomaga Urząd?
- Pomaga w znalezieniu pracy.
- Doradza osobom w trakcie poszukiwania pracy.
- Pomaga podnosić umiejętności.
- Pomaga zdobyć doświadczenie w pracy.
- Pomaga założyć działalność gospodarczą.
- Pomaga pracodawcom w zatrudnianiu cudzoziemców.
- Pomaga znaleźć pracę w innych krajach.
Żeby załatwić sprawy w Urzędzie możesz:
Napisać pismo i wysłać je na adres: | Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku Filia w Łapach ul. Bohaterów Westerplatte 8 18-100 Łapy |
Przynieść pismo do Sekretariatu | Sekretariat to biuro, w którym można zostawić pisma i inne dokumenty. Sekretariat jest na piętrze na lewo od wejścia do budynku. |
Napisać pismo i wysłać je za pomocą platformy e-PUAP: | www.epuap.gov.pl, skrytka: pupbialystok/skrytkaESP ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej. Do tego sposobu trzeba mieć Internet i swoje konto w ePUAP. |
Napisać pismo i wysłać je za pomocą platformy praca.gov.pl: | praca.gov.pl to platforma usług elektronicznych Publicznych Służb Zatrudnienia. Do tego sposobu trzeba mieć Internet i swoje konto w praca.gov.pl. |
Napisać wiadomość i wysłać ją na adres e-mail: | bibila@praca.gov.pl |
Zadzwonić pod numer: | 85 7157910 |
Przyjść do Urzędu i spotkać się z pracownikiem w godzinach pracy Urzędu. |
Wszystkie informacje o Urzędzie są na stronach internetowych:
https://bialystok.praca.gov.pl/
https://pupbialystok.bip.gov.pl/